20 February 2018

Off the web. On the wall.

Sinds de start van Heartbeat Strategy hebben we geprobeerd te werken aan onze online aanwezigheid – whenever we have the time. Want, het eerste wat we tegenwoordig allemaal doen wanneer we horen van een (nieuw) bedrijf, is ze even googlen. Dus we moeten met z’n allen actief zijn op de belangrijkste social media kanalen. Wij hebben als eerste een Facebook en LinkedIn account geopend. Vervolgens openden we een Youtube account. En sinds kort hebben we zelfs een Instagram account.

Maar onlangs merkten we dat mensen zelfs na bijna twee jaar een gezamenlijke kantoor te hebben gedeeld nog steeds naar ons toe kwamen met de vraag wat we nou eigenlijk doen. Dat triggerde ons om na denken over onze zichtbaarheid.. offline.

We hebben besloten om onze online instagram-feed offline te brengen, gecombineerd met projecten die we in het verleden hebben gedaan.

Zo gezegd, zo gedaan, merkten we meteen een positieve impact. Niet alleen worden we dagelijks geconfronteerd met de positieve beelden en herinneringen. Mensen op kantoor die voorbij lopen, stoppen even om de offline wall te bekijken, beginnen een gesprek over ons werk en feliciteren ons zelfs de projecten die we hebben gedaan. We hebben zelfs anderen weten te beinvloeden om ook een offline wall op te zetten!

De moraal van het verhaal is: wil je ook op onze offline wall komen? Laten we samen een project te starten en de wereld een beetje leuker maken! 😉

Off the web-On the wall-image

Back to overview