Inspire & Increase engagement Booking.com Cares

Vraag

Booking.com Cares kwam bij ons met de uitdaging om de participatie van hun Volunteer Programma te verhogen door hun werknemers te inspireren in plaats van de participatie als een harde KPI target neer te zetten binnen de organisatie.

Antwoord

De missie van Booking.com Cares is om bij te dragen aan een gezonde voortbestaan van hun bestemmingen en de sector duurzaam te houden voor toekomstige generaties, zodat zij haar wonderen kunnen blijven ervaren.

Wij kwamen op de volgende campagne: the Wonders of the World, met nadruk op:

• Het inspireren van de medewerkers van Booking.com door de wonderen van onze planet te laten zien.
• Tegelijkertijd inzicht te creëren in de uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd om onze geweldige planeet te behouden voor huidige en toekomstige generaties.
• En de impact die ze kunnen creëren door zowel als initiatiefnemer als deelnemer aan het Booking Cares Volunteer Programma deel te nemen.

Het resultaat 2016 vs. 2017:

• Voltooide vrijwilligersprojecten: +13%
• Vrijwilligers deelgenomen: +24%
• Aantal uren vrijwilligerswerk: +46%

booking-1

booking-2

De missie van Booking.com Cares is om bij te dragen aan een gezonde voortbestaan van hun bestemmingen en de sector duurzaam te houden voor toekomstige generaties.

Back to overview